22.5.11

in month 3,2010 Di Sheel Jakar & Monica Bay

Bermula perkenalan ketika di Sheel Jakar,ttbe die datang bertanyakan aku.''Dik jalan mana menghala ke kuantan,'' uiks, dengan berpakaian baru balik maen futsal..blh tye soalan tu..? takkan la die dari jauh?? Bile dah perasan yg die skadar maen2 aku pon bagi jawapan bertentangan... Die ketawa,kata die ''oh..btol ke?Bukan ke ikut sbelah sane ke kemaman?'' aku pon jawap ''tak tahu pulak, try je la..hahaha,..dah tahu bertanye pulak!''ntah nape rse cam lawak bodoh..Inilah mainan lelaki,x susah untuk dekati wanita!!Mase nk drive,die pon mintak la fon num. uhurmm..da agak, aku bt tak layan tp knape la akak aku ringan je bg namecard aku kat die.Huhh..so,sok pg ttunye pangilan dari die,.. Mengayat cakap.,
aku da la tgh xde ati pd lelaki..ati sudah tawa,blum bersedea,dah cukup muak denagn gelagat2 lelaki.. tp die terlalu mendesak..So,aku terus bersembang darI hari ke hari, die pulak cam tak penat slalu col walaupun kadang2 berpuluh kali misscol aku biarkan.Nampaknye memang benar,orang mase nak punye la bersungguh..sanggup ape sahaja...Pada mulanya aku still confius antara dorang yang mana satu,sebab mase 1time jumpe tu mereka berdua dengan scoot, Die tak jemu asyik ajak jumpe,bile ditanye yang mana satu,tak pulak nk bagitahu..ishh..bt aku tertanye2. Aku juz layan je la panggilan tu tanpe tahu yang mana satu,dari hari ke bulan jugak la dia ajak berjumpa aku mengelak diri..Tak mahu..aku takut!!.. Tp tu la..die tetap tak jemu...habis kesian,aku ajak ira,jumpe die kat monica bay,uhh.. mase tu baru la tau.. die yang banyak cakap tu..Mase jumpa aku terkejut tengok somebody yang ade bersama die,seseorang yang dulu pernah aku kenal..dia orang yang pernah buat hati aku tertanye2 siapakah dia...aku macam terkejut dan teruja sangat,x sangka aku dapat bersembang dengan somebody tu...Walaupun tujuan sebenar aku untuk bertemu orang yang selalu col aku ni.''''' .Itulah first pertemuan aku dan asri,n di awal aku mengenal somebody tu:))

No comments:

Post a Comment