12.12.09

__RiS__

Suatu ketika aku pernah mempersendakan cinta,
tapi pernah juga dipermainkan oleh cinta.
Suatu ketika aku pernah sungguh mencintai,
tapi pernah juga terhampa dek kerana terlalu mencinta
Suatu ketika aku pernah cuba mencintai,
tapi pernah juga terkecewa dengan cinta,..
Kini aku sungguh mencintai seorang insan,..
aku benar2 percaya akan cintanya,
aku betul2 berharap dihargai oleh cinta itu
tapi hatiku mati kerana terlalu sakit
dengan cinta yang satu itu...
Dapatkah aku akan cinta yang bahagia seumpama impian..
setelah aku ditinggalkan cinta lama
untuk insan itu yang berani mewujudkan curam curang
diantara dua hati. yang baru saja hendak bersatu..
''Dewi sesungguhnya hanya engkau yang ber`ia
mencintai tapi dimana Dewa yang
layak mendapat cinta sejati itu..''
by; pOlaris gul

No comments:

Post a Comment