23.12.09

lelaki buaya darat!..

Kenape aku dipersalahkan??...Aku bengang betul ngan keadaan yang mmg tak adil pada aku, jahat sangat kah perempuan bila tak dapat menerima kekecewaan?,mudahnya lelaki meminta maaf dan mencipta maaf..!Bukankah aku dulu yang selalu menyusahkan,menyesakkah hidup mu?,menganggu kamu?.. bukankah kau amat tertekan dengan peragai kebudak`n ku?aku yang tak macam gf kwn2 kamu,,terlalu cemburu kan aku?,sampai telinga mu disentuh perempuan pun menjadi perang besar antara kita,,kerana snookermu itu kau sanggup biarkan aku sendiri!kerana futsal kamu aku dilabel qc urm..?kerana perempuan??hash!! hacur hatiku kerana terlanjur sayang kamu..bodohnya aku bertahun aku menerima maaf kamu,berkali2,bukan engkau yg mengakui kesilapan itu sebaliknya aku pulak yang merayu kamu maafkan aku.!bodohnya!!,Egonya kamu,kerana perempuan kau jadi dayus!Aku masih ingat lagi pagi hari raya pertama07..bermula dari itu takde seri lagi segalanya kian reput je..aku terlalu sayangkan kamu..tak dapat aku bayangkan hidup tanpa kamu,..sayang sangat..masa hidupku aku habiskan disamping kamu,..terlalu mengharap padamu..kau sendiri tahu keadaan aku.. dan aku sering gtau yg aku terlalu perlukan kamu,,bagi aku hidup aku mmg tak punya siapa..hanya engkau yang tahu ape yg terpendam dalam hidup aku..kau yang tahu segalanya seharian kehidupan yang aku lalai.. bahagianya waktu aku mula mengenali kamu..terlalu istimewa aku dimata kamu,,aku dimanjakan, segala dalam hidupmu hanya lah aku!..Kau sanggup buang kawan demi aku..begitu jugak aku.. Familiku makin muak dengan perangaiku..sampai kamu pun bukan lagi pilihan familiku..mereka tak suke sangat kita bersama..masih ingat kan,syawal06 petang raya pertama,.dimata famili, aku terlalu pentingkan kamu..hermm..tak sangka pulak lepas kita keluar dah jadi kes,engkau dipukul abgku,n 1time mak aku naik tangan pada aku!gelap seketika..kenape terlalu dieorg semua tak dapat terima kita bersama?..aku sayang kamu.. halagan familiku tak ku pk..yang aku pk,,aku sayang kamu..ape jadi,jadi lah..`kerana aku percaya kamu'..tapi sebalik sume tu aku sedia terima seadanya,kenape kite sendiri pulak yang buat susah?kenape kau??..terus2 je kau saketkan hati aku..perempuan2...ape salah silap aku ni?yeah,kurangnya aku..?tapi kenape manisnya mulut kamu tu aku masih bersama kamu walau ape yang tlah kau buat mmg menghancurkan hati,kau buat aku hilang maken hilang percaya pada kamu..berkali kau lepaskan kau demi mane2 perempuan yg baru kau kenal..bila dah takde kau datang pada aku,,memujuk..berkali aku terima sume tu,,Sampaikan masih aku ingat kata2 coquette tu! '' da takde lelaki laen ke,masih bersama dia kalau dia mmg dah kaki perempuan..Bukan budak lagi nak membezakan sape die untuk bersama,Dengan saya sendiri dia boleh gatal2 macam tu.."Dengan jelas dan tenang je die le cakap macam tu,n kau yg berdiri kat situ seolah dipukau,..Diam seribu bahasa..Macam aku takde maruah sangat!!ape aku dimata coquette tu ha?,dan kau sendiri dengan jelas jawapan aku kan,''saya dah bukan gf die lagi,n sekarang dah selesai..kami just f..''Kalu kau betul sayangkan aku kenape tak kau bantah ape yang aku cakap?..saket sangat hati aku..walau aku bersuara macam tu tapi hatiku menjerit,kenape kau tak buat sesuatu,aku masih sayangkan kamu..aku sayang dan sedia maaf kan kamu..

No comments:

Post a Comment